3 שלבים. הכל מהטלפון.
eSIM זה דבר חדש, אבל ההפעלה היא 3 שלבים פשוטים. ככה זה נראה מההתחלה ועד הסוף.
מדינה / אזור / גלובלי. אומרים ימים ו-GB.
מגיע למייל ולוואטסאפ. סריקה אחת, מותקן ב-30 שניות.
מתחיל לעבוד בנחיתה. הסים הישראלי נכבה אוטומטית.
תראו את השאלות הנפוצות, או דברו איתנו ישירות בצ׳אט / וואטסאפ.